Lyst til å bli øvingslærer til våren?

Av Kateryna Krutskykh

Som øvingslærer får du drillet ferdighetene dine i aktuelt emne – og du får erfaring i å undervise og veilede andre studenter. Foto: Fotogjengen

Handelshøyskolen har ledige stillinger som øvingslærer til våren. Søknadsfristen er 15. januar.

ECN122 Innføring i makroøkonomi, del II
Handelshøyskolen søker etter 1-2 øvingslærere til emnet ECN122 Innføring i makroøkonomi, del II.
• Arbeidsomfang: 1 dobbeltime pr uke gjennom semesteret. Hjelpe studenter med å svare på øvingsoppgaver, osv.
• Ideell kandidat: Noen som har tatt ECN222 Makroøkonomi II med godt resultat og tatt ECN122 våren 2019.
Søknad sendes til eirik.romstad@nmbu.no. I søknaden din må du enten legge ved en karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke dine karakterer i FS.

BUS100 Grunnleggende bedriftsøkonomi
Handelshøyskolen søker etter øvingslærer til emnet BUS100 Grunnleggende bedriftsøkonomi.
• Arbeidsomfang: Øvingslærer skal lede 5 seminarer på 2 timer i løpet av vårsemesteret 2020.
• Ideell kandidat: Den ideelle kandidaten har gode kommunikasjonsferdigheter og behersker grunnleggende bedriftsøkonomi.
Søknad sendes til torun.fretheim@nmbu.no. I søknaden din må du enten legge ved en karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke dine karakterer i FS.

BUS230 Operasjonsanalyse
Trenger en øvingslærer i forbindelse med bruk av Excel Solver og SOLVER-table, gjennomgang av oppgaver med mer, 4 timer pr uke fordelt på 2 grupper på datasal. Retting av øvingsoppgaver (ca. 10 oppgavesett).

Krav til kvalifikasjoner:
• Bestått eksamen i BUS230 eller tilsvarende kurs med god karakter.
• Kunnskaper i bruk av Excel.
• Gjerne tidl. erfaring som hjelpelærer, men ikke nødvendig.
Send mail til marie.steen@nmbu.no for mer info om stillingen. Søknad sendes til marie.steen@nmbu.no. I søknaden din må du enten legge ved en karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke dine karakterer i FS.