Velkommen: Master i By- og regionplanlegging

Av Monica Vestvik

Studiet gir tverrfaglig kompetanse på en rekke områder: arkitektur, byplanlegging, regionplanlegging, urbanisme, landskap, eiendom, utvikling og samfunnsvitenskap. Prosjektarbeid og samarbeid er en viktig del av studiet.

Velkommen som ny student!

Gratulerer med tilbud om studieplass ved By- og regionplanlegging ved Fakultet for landskap og samfunn (LANDSAM). Vi er håper du vil bli fornøyd med det studiet som venter deg.

Ved studiestart er det mye nytt å forholde seg til! Det er mange inntrykk og og mye informasjon på en gang. Du skal bli kjent med nye studie-venner, nye lærere, kanskje skal du bo på hybel for første gang, nytt sted, mer ansvar, større frihet, nye faglige forventinger osv.

Vi ved LANDSAM vil gjerne gjøre vårt for å bidra til at denne første, spennende tiden på NMBU oppleves som både hyggelig og informativ.

Det er obligatorisk oppmøte 14. august. Er du forhindret fra å møte, må du si ifra til studieveileder (studieveileder-landsam@nmbu.no). Dersom du ikke møter, og ikke gir beskjed, regner vi med at du sier ifra deg studieplassen.

• Ansvarlige lærere og veiledere:

• Dersom du ikke finner svar på det du lurer på, kan du gjerne kontakte din studieveileder: