Universidad Loyola Andalucia

Antall plasser*

2 plasser

Om studiestedet

Universidad Loyola Andalucia har campus både i Cordoba og i Sevilla . Begge byene ligger vakkert til sør i Spania. Universitetet tilrettelegger for aktiv læring og personlig oppfølging av hver enkelt student.

• Erasmus+

Avtalen gjelder for økonomi og business. Avtalen gjelder kun for bachelornivå (4 år i Spania) . Masterstudenter kan imidlertid ta emner på 4.året, som vil tilsvare 1.år på master.

2 plasser i inntil ett år hver eller 4 plasser i et semester hver. NB! Man må spesifisere i søknaden hvilket campus man søker på.

Lengde på opphold

1 til 2 semester.

• For alle Erasmusavtaler gjelder at man må ha fullført 60 studiepoeng før utenlandsoppholdet begynner.

• Engelsk og spansk. Det tilbys vanligvis 4 ukers intensivkurs i spansk.

• Høstsemester: September til januar.

Vårsemester: Februar til juni

• Erasmus-studenter må betale semesteravgift og semesterregistrere seg ved NMBU for det semestret de er i utlandet, men slipper da å betale semesteravgift eller andre undervisningsavgifter ved avtaleuniversitetet.

• Kursinformasjon

Eksempler på emner tidligere studenter har tatt

B-ØA

Media Planning