IT-avdelingen

IT-avdelingen ved NMBU har ansvar for drift- og brukerstøtte. Avdelinga har også ansvar for sentralbord og servicetorg.

Treng du hjelp til tilgang, studentsystemer, nettverk med vidare?

E-post: it@nmbu.no

Telefonen er betjent mandag-fredag 08.00-15:45 (15.00 sommartid)

For brukerveiledninger se https://nmbuhjelp.nmbu.no

• Servicetorget NMBU er lokalisert i Hippocampus i det nye VET-bygget (Elizabeth Stephansens vei 15).

Sentralbord

Sentralbordet håndterer telefoni på NMBUs hovednummer 67 23 00 00. Vi kan også kontaktes for å legge fraværsmeldinger på ansatte inn i telefonsystemet.

Ekspedisjon

Servicetorget er hovedekspedisjon for NMBU. Vi tar imot besøkende og loser dem videre inn i NMBU-systemet. I ekspedisjonen på Ås er det ei sittegruppe, og noen aviser er tilgjengelig for de som vil sitte her og lese.

Adgangskort

Servicetorget på Campus Ås kan produsere adgangskort til ansatte, studenter og assosierte. Ta kontakt på tlf. 67 23 00 00 på forhånd, så er du sikker på at vi har kapasitet til å produsere kort til deg når du kommer.

Servicetorget: 67 23 00 00
    servicetorget@nmbu.no