Bok: Studenter og landskapsarkitektur 1918-2018

I boken forteller forfatterne om landskapsarkitektstudentenes 100-årige historie på Ås. Utgiveren Terra Forma er studentenes linjeforening.Foto: Terra Forma

Boken forteller om studentlivet fra oppstarten av linjeforeningen, under krigen og etterkrigsårene, gjennom store forandringer på 60- og 70-tallet, om den definerende perioden før tusenårsskiftet, gjennom overgangen fra papir til digitalt, med fortellinger helt frem til i dag.

Tekster og bilder fra tidligere studenter gir farge til fortellingene, og gjør boken både lettlest og spennende! En super samling av opplevelser som passer både til tidligere og nåværende studenter. Boken publiseres i anledning 100-års jubileet til linjeforeningen for landskapsarkitektstudenter, Terra Forma.

For mer informasjon, besøk på Terra Formas nettsider.