Gratulerer til årets gradsstudenter!

Foto: Håkon Sparre, NMBU

- Vi på fakultetet er glade for at dyktige, engasjerte og etterspurte kandidater fra LANDSAM skal bidra med sin kompetanse og ferdigheter i en bærekraftig samfunnsutvikling, sier dekan Eva Falleth om studentene som har levert sine bachelor- og masteroppgaver nå.

- Fakultetet har laget denne katalogen med alle gradsoppgavene i år som tidligere år. Katalogen viser faglig bredde, kvalitet og samfunnsrelevans i gradsoppgavene. I år er det rundt 130 oppgaver. Oppgavene har ulike tilnærminger og arbeidsmetoder, og har fokus nasjonalt og internasjonalt. Som Norges mest tverrfaglige fakultet er dette vår styrke, slår Falleth fast.

Her kan du laste ned katalogen (pdf)!

Her kan du se programmene for årets gradsdager ved instituttene!

Campus students
Campus students Foto: foto.nmbu.no

Fakta

Fakultet for landskap og samfunn består av noen av Norges ledende fagmiljøer innen by- og regionplanlegging, landskapsarkitektur, landskapsingeniør, eiendomsfag, eiendomsutvikling, folkehelsevitenskap og internasjonale miljø- og utviklingsstudier.

Fakultetet har 1300 studenter og 180 ansatte, fordelt på fem institutter og en fakultetsadministrasjon, og tilbyr bachelor-, master- og doktorgradsutdanninger som er etterspurte og framtidsrettede.

Fakultet er tverrfaglig og arbeider med bærekraftig samfunnsutvikling nasjonalt og internasjonalt.

Her kan du lese om fakultetets studieprogrammer.