Video: Hvordan jobber NMBU-studenter med byutvikling?

I emnet Prosjektutvikling i byutvikling. Arkitektur, byform og byrom jobber studenter fra eiendomsutvikling, landskapsarkitektur og by- og regionplanlegging sammen for å utvikle tomter i Oslo. Foto: Læringssenteret, NMBU

Se hvordan studenter i landskapsarkitektur, by- og regionplanlegging og eiendomsutvikling jobber sammen om tomteutvikling i Oslo.

Studentene forteller om en prosjektoppgave de jobbet med høsten 2020 i emnet LAA 350 «Prosjektutvikling i byutvikling. Arkitektur, byform og byrom.»

Eiendommen er brukt som case for en tverrfaglig studie av utviklingsmuligheter. Ta gjerne kontakt med emneansvarlig lærer Elin Børrud for mer informasjon.

Se flere videoer om studier ved Fakultet for landskap og samfunn:

Mer om Fakultet for landskap og samfunn:

Lyst til å studere ved NMBUs Fakultet for landskap og samfunn?
Les mer om våre studier.