Gjesteforelesning: André Anundsen

Av Kateryna Krutskykh

André Anundsen, assisterende forskningssjef ved Housing Lab ved Housing Lab, OsloMet, holder gjesteforelesning med tema "Bruk av detaljerte data for å forstå atferd i det norske boligmarkedet", mandag 11. november, kl. 11.15 - 12.00.

André Anundsen, Deputy Head of Research ved Housing Lab, OsloMet
André Anundsen, Deputy Head of Research ved Housing Lab, OsloMet Foto: http://www.andre-anundsen.com/

André Anundsen er invitert som gjesteforeleser i emnet ECN211 Mikroøkonomi II - Institusjoner, spill og markedssvikt, men andre studenter og ansatte inviteres også til å delta.

Forelesningen finner sted i T401 i Tårnbygningen kl. 11.15-12.00. Det er avsatt tid til spørsmål og kommentarer.

Andre Anundsen er ass. forskningssjef ved Housing Lab – nasjonalt senter for boligmarkedsforskning ved storbyuniversitetet OsloMet. Han har tidligere vært seniorforsker ved Norges Bank. Anundsen har forsket på mikro og makro aspekter ved boligmarkedet, forholdet mellom boligmarkedet og kredittmarkedet og metoder for å avdekke ubalanser i boligmarkedet. Han skal holde gjesteforelesning med tema "Bruk av detaljerte data for å forstå atferd i det norske boligmarkedet".

Velkommen!