Lyst til å bli øvingslærer til våren?

Av Kateryna Krutskykh

Som øvingslærer får du drillet ferdighetene dine i aktuelt emne – og du får erfaring i å undervise og veilede andre studenter. Foto: Fotogjengen

Handelshøyskolen har ledig stilling som øvingslærer til våren. Søknadsfristen ASAP.

ECN122 Innføring i makroøkonomi, del II
Handelshøyskolen søker etter 1 øvingslærer til emnet ECN122 Innføring i makroøkonomi, del II.
• Arbeidsomfang: 1 dobbeltime pr uke (onsdag) gjennom semesteret. Hjelpe studenter med å svare på øvingsoppgaver, osv.
• Ideell kandidat: Noen som har tatt ECN222 Makroøkonomi II med godt resultat og tatt ECN122 eller tilsvarende.
Søknad sendes til eirik.romstad@nmbu.no. I søknaden din må du enten legge ved en karakterutskrift, eller gi oss tillatelse til å sjekke dine karakterer i FS.