Bestilling av møterom eller besøk

Kontakt Tommy Berger for eventuelle spørsmål angående leie av møterom eller besøk.

møterom shf

Besøk og møterom ved SHF

Fjøsene deles inn i følgende grupper:
      1.  Storfe
      2.  Gris (Ikke mulig pga smittevern)
      3.  Geit
      4.  Sau

PRISER eks mva
Omvisning i ett fjøs  kr. 4400,-
Omvisning pr ekstra fjøs kr. 2000,-
Leie av møterom, pris pr time kr. 1500,-
Leie av møterom, hel dag kr. 4400,-

Alle priser er eks. MVA.

Ved avbestilling mindre enn 1 uke før avtalt omvining/leie av møterom, faktureres beløpet i sin helhet.

Antallsbegrensing på besøkende pr omvisning: 20 personer. Varighet 1-1,5 time pr fjøs.

Ved leie av møterom er leietaker selv ansvarlig for å bestille mat.

Det gis kun omvisninger innenfor normal arbeidstid, vi tar ikke imot besøk på kveldstid, helligdager eller helg.

Forespørsel om omvisning eller bestilling av møterom.

NB! Vi tar dessverre ikke i mot besøkende fra barnehager og grunnskoler på vårt nye anlegg, og henviser i stedet til besøksgårder i området.

Før man kan besøke avdelingene så er smittevernreglene slik:

Ikke ha vært i kontakt med andre produksjonsdyr de siste 24 timer, og ha tatt minst en dusj.

Kommer man fra utlandet, eller har vært på besøk i utlandet gjelder 48 timers regelen, og et par dusjer før man kommer inn i avdelingene.

Utenfor Schengenområdet gjelder 72 timer.

Stor etterspørsel og smittevern er grunnlaget for våre retningslinjer. For mer info om smittevern, se Mattilsynet og Animalia.

Booking and prices