Semesterets beste underviser vår 2022

Av Trine Olstad

Tirsdag 19. september er det prøveforelesninger før nyansettelse av professor i patologi på NMBU Veterinærhøgskolen.Foto: Shutterstock

Nå har tiden kommet for at studentene ved NMBU skal kåre semesterets beste underviser, og da trengs dine innspill!

Frist for nominering 1. april 2022.
Link for nominering: https://forms.gle/bMi2PSf4zmotypxq7

Nå har tiden kommet for at studentene ved NMBU skal kåre semesterets beste underviser, og da trenger vi DINE innspill!
Selv om undervisningen denne våren ble litt annerledes enn vi håpet på, blir det kåring av semesterets beste underviser. Har du en underviser som har gjort litt ekstra med tanke på undervisningen dette semesteret, så nominer nå!
Vi vil også rette en stor takk til alle NMBU sine undervisere som står på for å legge til rette for best mulig undervisning for oss studenter

For å kunne nominere må underviser enten ha
- undervist i ditt/dine fag
- ledet lab/øvinger etc.
- bidratt til din læring på en annen måte i perioden januar til 01. april 2022.

Komiteen for "Semesterets beste underviser" vil vurdere nominasjonene og kåre en vinner. Vinneren vil få en pengesum av NMBU og bli hedret på immatrikuleringen høsten 2022.

Fristen for å nominere er 01 April kl 23:59.

Spørsmål? Mail: semesterets.beste@nmbu.no