Studentlivet i koronatiden

Av Trine Olstad

Den sikreside Finn roen
Den sikreside Finn roenFoto: sikresiden.no

Sikresiden.no som NMBU er en del av, har sammen med studenter laget et spill med alt fra tips og triks om studieteknikk og stress, til ensomhet og kollektivlivet.

Temaer i spillet er blant annet: studieteknikk, å takle stress, ensomhet, tidsplanlegging, å være aktiv, livets opp- og nedturer, og hvordan sove godt.

Last ned appen «Attensi Skills», registrer deg med mobilnummer og spill Studentlivet i koronatiden.

- gjør det LITT lettere å væres student akkurat nå.

De som fullfører spillet kan vinne en MacBook Air. I spillet er det highscorelister både nasjonalt, og på studiestedet ditt. Ved semesterslutt i juni trekkes det tre nasjonale vinnere. De får hver sin MacBook Air. Det trekkes blant dem som er sertifisert (fått fem stjerner) i alle modulene i spillet. Det vil også bli andre konkurranser med forskjellige premier i spilleperioden fram til sommeren.

Du finner informasjon om hvor og hvodan du kan spille spillet på sikresiden.no