Kåring av semesterets beste underviser!

Tormod Ådnøy fikk diplom og blomster da han ble kåret til semesterets beste foreleser høst 2019. Fra venstre: Ane Magnussen, nestleder Studenttingets Arbeidsutvalg, Tord Hauge, leder Studenttingets Arbeidsutvalg, Kari Kolstad, dekan ved Fakultet for biovitenskap, Tormody Ådnøy, professor emeritus, Elise Norberg, instituttleder Institutt for husdyr- og akvakulturvitenskap og Åsmund Breie, representant for vurderingskomiteen.Foto: Håkon Sparre

Nå har tiden kommet for at studentene ved NMBU skal kåre semesterets beste underviser, og da trenger vi DINE innspill!

Nominer her!

Er det en underviser som fortjener litt ekstra ros? Som har motivert deg eller gjort læringsprosessen generelt bedre?

For å kunne nominere må underviser enten ha
- undervist i ditt/dine fag
- ledet lab/øvinger etc.
- bidratt til din læring på en annen måte
i perioden fra og med januar til 23. mars 2020.

Komiteen for "Semesterets beste underviser" vil besøke aktuelle forelesninger og undervisning i løpet av semesteret for å gjøre videre vurdering, før vinneren blir kåret. Vinneren vil få en pengesum av NMBU og bli hedret på immatrikuleringen høsten 2020.

Fristen for å nominere er 23. mars kl 23:59.

Link til facebook-arrangement

Spørsmål? Mail: semesterets.beste@nmbu.no

Fakta

Som et ledd i arbeidet med å øke studiekvaliteten ved NMBU kårer studentene semesterets beste underviser. Utmerkelsen ”semesterets beste underviser” henger høyt hos de ansatte, og tanken er at prisen er med på å stimulere undervisere til bedre undervisning. Alle studenter ved NMBU kan nominere undervisere. Komiteen møtes etter behov og har ansvar for å ta imot nominasjoner, gå på de nominertes undervisninger og tilslutt kåre en vinner.