Programslipp: Dette skjer på Universitetsbiblioteket våren 2023

Av Hilde Kristin Langsholt

Vårprogrammet på NMBU Universitetsbiblioteket
Vårprogrammet på NMBU UniversitetsbiblioteketFoto: Design: UB, NMBU

Vi kan by på ulike foredrag om blant annet bærekraft, matsvinn, klimaforandringer og konflikter, Ukraina og Russland. Det blir også konserter og fortellerforestilling. Vi håper å se deg!

Pusterom våren 2023

Trio Oro

Pusterom er arrangement som vi håper gir en inspirerende pause fra studie- og arbeidshverdagen. Vi inviterer til musikk og små foredrag fra studenter og ansatte hovedsakelig ved NMBU, men også andre flinke folk.

Fagprat vår 2023:

Fagprat er en arrangementsserie hvor biblioteket ønsker å formidle forskning og annen aktivitet relatert til NMBU, bærekraft og innovasjon på en mer populærvitenskapelig måte.

Og mye mer

I tillegg blir det faste møter i NMBU Forskningsetisk forum i Veterinærbygningen, på Innsikten, og faste Statistrikketreff med Kathrine Frey Frøslie (NMBU), på Universitetsbiblioteket på Sørhellinga

I samarbeid med Skrivesenteret arrangerer Universitetsbiblioteket også Kunnskapsfrokost og Social Study Lab utover våren. Her kan man få hjelp med referering, skriving og studieteknikk.

Universitetsbiblioteket har som mål å være en faglig og sosial møteplass for studenter, ansatte og andre. Alle våre arrangement er gratis og åpne for alle.

Velkommen!

Mer informasjon

Følg oss i sosiale medier for siste nytt.

Facebook: @NMBUuniversitetsbiblioteket @NMBUskrivesenter
Instagram: @NMBUbiblioteket