Campus ovenfra.

Velkommen til nye studenter
ved Fakultet for biovitenskap

Studiestart høst 2023

Her finner du praktisk informasjon om studiestart i august, både faglig og sosialt. Informasjonen blir oppdatert fortløpende. Vi anbefaler at du sjekker opp informasjonen kort tid før studiestart, slik at du får med deg de siste oppdateringene.

• Mandag 14. august kl 10.00 i Vitenparken

Vi vil gjerne ønske alle våre nye bachelorstudenter velkommen til Fakultet for biovitenskap (BIOVIT) mandag 14. august kl 10.00 i Vitenparken. Denne dagen vil du få møte fagpersoner, dine medstudenter, faddere og studieveiledere. Det vil bli servert lunsj.

Last ned program for dagen

Vi gleder oss til å treffe deg mandag 14. august.

Spørsmål? Spør en studieveileder!

Har du spørsmål relatert til studiestart, eller om studiet generelt, har vi fire studieveiledere som gjerne svarer på dine spørsmål.

Timeplaner introemner bachelor:

Studieplaner bachelor program

• Vi vil gjerne ønske alle våre nye masterstudenter velkommen til Fakultet for biovitenskap (BIOVIT) mandag 14. august kl 12.30 i Vitenparken. Denne dagen vil du få møte fagpersoner, dine medstudenter, faddere og studieveiledere. Vi starter med lunsj.

Last ned program for dagen

Vi gleder oss til å treffe deg mandag 14. august.

Studieplaner norske master program

Spørsmål? Spør en studieveileder!

Ta gjerne kontakt med dem på e-post: studieveileder-biovit@nmbu.no

Velkommen fra fadderne

Last ned Velkomstbrev fra fadderne ved BIOVIT