Ny studieveileder ved Handelshøyskolen

Av Kateryna Krutskykh

1. juni startet Madeleine Sjøbrend som ny studieveileder ved Handelshøyskolen.

Madeleine har nettopp levert sin masteroppgave i entreprenørskap og innovasjon, hvor hun har skrevet om hvordan universiteter og høyskoler arbeider med utvikling av nye undervisnings- og læringsmetoder.
Gjennom masterprogrammet har hun også hatt et internship i Norges Forskningsråd og en rekke verv i Norsk studentorganisasjon, NOKUT og Universitets- og høgskolerådet. Hun kjenner derfor universitetets- og høyskolesektoren godt.

Det siste året har Madeleine også arbeidet med kommunikasjon i Det Norske Videnskaps-Akademi.

Madeleine skal hovedsakelig ha ansvar for masterprogrammet i entreprenørskap og innovasjon, og skal også arbeide en del med kommunikasjon.

Nå gleder hun seg til å ta fatt på nye oppgaver og bli kjent med studenter og ansatte på Handelshøyskolen.