Gjesteforelesning: Morten Gjelstad

Av Kateryna Krutskykh

Direktør i seksjon Fag og analyse i KLP, Morten Gjelstad, holder en gjesteforelesning med tittelen "Offentlig tjenestepensjon i endring" tirsdag 24. november, kl.14.00-16.00 i T132.

Morten Gjelstad er invitert som gjesteforeleser i emnet BUS280 Privat- og næringsforsikringer, men andre studenter og ansatte inviteres også til å delta.

Forelesningen finner sted i Tårnbygningen kl. 14.00-16.00 i rom T132.

Morten Gjelstad har bachelorgrad i samfunnsøkonomi fra Aalborg Universitet og mastergrad i samfunnsøkonomi fra UiO. Gjelstad har tidligere jobbet som konsulent og deretter avdelingsleder i Statens Pensjonskasse. I februar 2013 ble Gjelstad ansatt som faglig leder i seksjon Analyse og Rådgivning i KLP. Fra desember 2013 til november 2014 var han direktør i seksjon Næringspolitikk og analyse. I dag jobber Gjelstad som direktør i seksjon Fag og analyse i KLP.

Velkommen!