Gjesteforelesning om strategiimplementering og prestasjonsmåling

Av Kateryna Krutskykh

Therese S. Kinal, senior manager i Deloitte Consulting holder gjesteforelesning om strategiimplementering og prestasjonsmåling, 18. januar, kl. 09.15 - 10.30.

Therese S. Kinal er invitert som gjesteforeleser i emnet BUS310 Strategiimplementering og prestasjonsmåling, men andre studenter og ansatte inviteres også til å delta.

Forelesningen finner sted i Tårnbygningen kl. 09.15 - 10.30 i rom T401.

Hvordan bidrar du som fremtidens ansatt til å oppnå virksomhetens visjon? Hvorfor og hvordan blir du målt på jobben? Er du leder som har strategiplaner i skuffen men strever med å implementere dem?

Senior manager Therese S. Kinal fra Deloitte deler sine erfaringer om strategiimplementering og prestasjonsmålinger i kunnskapsorganisasjoner. Hun har gjennomført flere krevende strategi- og organisasjonsutvikling og innovasjonsprosjekter, og hennes ekspertiseområdet er spesielt strategisk endring og endringsledelse, og har konsulent- og ledererfaring fra små og store organisasjoner i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, UK, Japan og USA. Hun har en MBA fra Babson College og har tatt påbygging innen bedriftsøkonomi ved London Business School.

Samme dag får du også anledning til å besøke Deloitte bedriftspresentasjon i T401 kl. 12.30 arrangert av Optimum. Dette arrangementet vil være aktuelt for alle studenter som ønsker å bli bedre kjent med Deloitte, og særlig sisteårsstudenter.