Husdyrvitskapstudent nominert til Årets bygdeprofil

Emilie Enger Mehl er nominert til Årets bygdeprofil 2016 av Nationen
Emilie Enger Mehl er nominert til Årets bygdeprofil 2016 av NationenFoto: Mariann Tvete/Nationen

Du kjenner ho kanskje som fjorårets vinnar av NRK-serien 'Anno'? No er Emilie Enger Mehl nominert til Årets bygdeprofil òg.

Emilie Enger Mehl har røter på Finnskogen i Solør og Rosendal i Hardanger. Ho studerer husdyrfag og syng i pikekoret Ivar på Ås, men studerer samtidig juss i Oslo.

Les meir om henne og nominasjonen til Årets bygdeprofil i Nationen.

Ein annan av dei nominerte, Live Svalastog Skinnes, er nyleg uteksaminert frå NMBUs Entreprenørskapsstudie. Ho har ein master i Entreprenørskap og Innovasjon og ein delgrad i Naturbasert Reiseliv frå NMBU. Live er vakse opp på Nedre Skinnes Gård i Norefjellbygda Krødsherad, der ho tok over heimgarden i 2012 saman med mannen sin Kristoffer.

Ein tredje av dei nominerte, Dag Jørund Lønning, rektor ved Høgskulen for landbruk og bygdeutvikling, vart uteksaminert frå daverande UMB i 2007.

Her kan òg du stemma på Årets bygdeprofil.

Denne artikkelen er omsett til nynorsk

Husdyrvitenskap-student nominert til Årets bygdeprofil

Du kjenner henne kanskje som fjorårets vinner av NRK-serien 'Anno'? Nå er Emilie Enger Mehl nominert til Årets bygdeprofil også.