TEST102 Test digital eksamen - nytt navn
Ansvarlig fakultet:Rektor og universitetsstyret
Emneansvarlig:Jarle Pedersen
Campus / nettbasert:Nettbasert
Frekvens:Årlig.
Forventet arbeidsmengde:125 timer.
Undervisnings- og vurderingsperiode:Emnet starter i vårparallellen. Emnet har undervisning/vurdering i vårparallellen.
Om dette emnet
Dette lærer du
Kunnskap: Studenten har grunnleggende forståelse for markedsføringens virkeområder, kjenner til sentrale begreper, teorier og metoder i markedsføringen, og kjenner til eksempler på bruk av markedsføring i enkelte bedrifter.
Ferdigheter: Studenten kan finne, vurdere og henvise til informasjon relevant for markedsføring og framstille dette slik at det belyser grunnleggende problemstillinger innen markedsføring. Studenten kan delta i løsning av enkle markedsføringsutfordringer i praksis.
Generell kompetanse: Studenten kan anvende kunnskap og ferdigheter innen markedsføring i samarbeid med andre, og er i stand til å reflektere og tenke kritisk rundt enkle markedsføringsproblemer.
Læringsaktiviteter
Pensum
Vurderingsordning, hjelpemiddel og eksamen
Om bruk av KI
Sensorordning
Obligatorisk aktivitet
Undervisningstider
Opptakskrav