Planlegger du en boklansering eller andre arrangement?

Av Hilde Kristin Langsholt

Universitetsbiblioteket i Veterinærbygningen
Universitetsbiblioteket i VeterinærbygningenFoto: NMBU/ Ruben Rygh

Vi tilbyr bruk av Universitetsbibliotekets fine lokaler i Veterinærbygningen til små og større faglige formidlingsarrangement. Ta gjerne kontakt for en prat og omvisning i våre lokaler.

Vi har scene og nytt teknisk utstyr til gjennomføringen. I første omgang er dette et tilbud for studenter og ansatte ved NMBU. Vær ute i god tid dersom du ønsker å bruke bibliotekets lokaler.

Eksempler på arrangement som kan egne seg i lokalene:

• Boklanseringer
  • Foredrag og debatter om aktuelle tema
  • Formidling av innhold i egen master/Phd
  • Science stand-up
  • Feiring av publikasjoner o.l.

Kapasitet

Bibliotekrommet i Veterinærbygningen kan tilpasses ulike typer arrangement med stoler og bord og har plass til ca. 80 personer.

Det er også mulig å strømme arrangement fra våre lokaler.

Teknisk utstyr

Den som låner bibliotekrommet kan bruke bibliotekets tekniske utstyr. Universitetsbiblioteket kan gi teknisk hjelp til dette før gjennomføringen av arrangementet.

Markedsføring

Arrangøren må selv stå for hovedmarkedsføringen, men Universitetsbiblioteket kan være behjelpelige med å legge ut informasjon og dele arrangementet på bibliotekets nettside og i sosiale medier.

Servering

Vi har en egen kjøkkenkrok og langbord i biblioteket som egner seg for servering av mat og drikke.

Den som ønsker å ha arrangement i våre lokaler må selv møblere (sette opp stoler, bord mv.) og pynte rommet, bestille mat og drikke, samt rydde etter gjennomført arrangement.

Høres dette interessant ut? Kontakt oss gjerne for en prat!

Send e-post til: hilde_kristin.langsholt@nmbu.no for spørsmål, omvisning og booking av lokaler.

Universitetsbiblioteket Veterinærbygningen
Universitetsbiblioteket Veterinærbygningen Foto: NMBU UB