NMBU-hjelp

I NMBU-hjelp kan du finne brukerveiledninger, tjenester og informasjon til støtte i din studiehverdag . Du kan bruke søkefeltet øverst på siden for å søke etter det du lurer på. Finner du ikke akkurat det du lurer på kan du sende en henvendelse via skjema. Når du har sendt en henvendelse vil dette komme på «Mine saker» inne i NMBU-hjelp, her får du enkelt oversikt over status og svar i saken din.

Mine saker

• Du får nå samlet alle dine henvendelser i selvbetjeningsportalen til NMBU-hjelp.
  • Du kan se statusen på saken din.
  • Du ser den samlede samtalehistorikken på saken.
  • Du kan stille oppfølgingsspørsmål på eksisterende saker.
  • Du kan selv avslutte saken din hvis problemet ikke lenger er relevant.

Brukerveiledninger

NMBU-hjelp oppdateres fortløpende med relevante brukerveiledninger som skal bidra til at du finner hjelp til det du lurer på selv. Kanskje det du lurer på allerede har en løsning.
Veiledningsbasen består av følgende:

• Oversikt over tjenester som tilbys nå.
  • Brukerveiledninger.
  • Skreddersydde skjemaer. Dette kan være alt fra melde fra om problemer til å bestille tilganger.

Tjenesteoversikt

• Tjenester er sortert etter tema.
  • Naviger deg frem etter tjenestene eller benytt søkefunksjonen i toppen.

Du kan melde inn saker med et skjema

Fordelen med å benytte et skjema i NMBU-hjelp er at saksbehandleren kan ha direkte dialog med deg om henvendelsen og du vil dermed kunne få svar på din henvendelse raskere.

Hva synes du om NMBU-hjelp?

Vi setter pris på tilbakemeldinger om hvordan NMBU-hjelp fungerer for deg. Under "kontakt oss"  i NMBU-hjelp ligger det et tilbakemeldingsskjema.