E-bøker fra Springer

Ansatte og studenter har tilgang til e-bøker fra Springer.

Springer er den største utgiveren av litteratur om vitenskap, teknologi og medisin. Bøkene som publiseres er fagfellevurderte og med høy kvalitet.

Springer eBooks representerer noe nytt innen e-bøker. Det er ingen restriksjoner i forhold til bruk – ingen begrensninger på antall nedlastinger eller utskrifter.

Bøkene leses i en standard nettleser eller man kan laste ned bøkene og bruke et lesebrett.

Springer eBooks f.o.m. 2011:

• Bøker utgitt (copyright) f.o.m. 2011.
  • 13 English/International emnepakker.
  • Ca 4500 e-bøker pr år.
  • Bokserier er ikke inkludert.

MyCopy

Ansatte og studenter ved NMBU kan bestille en trykt utgave av e-bøkene som Universitetsbiblioteket har kjøpt hos Springer. Klikk på lenken ”Buy a print copy” når du er inne på e-boken du er interessert i. Prisen er €39.99 inkludert frakt, og leveringstiden er ca 8-11 dager. Bøkene kommer som paperback, illustrasjoner og bilder er i svart/hvitt.
Mer informasjon om MyCopy

Tilgang (via NMBU-nettet):