Ny student? Bli med på registreringshelg 13/8 - 14/8

Av Benedikte Merete Markussen

Digital eksamen
Digital eksamenFoto: Shutterstock

Alle studenter må aktivere brukerkonto og semesterregistrere seg når semesteret starter. Dette er fullt mulig å gjøre hjemmefra, men helgen 13. - 14. august får du nyttig informasjon om viktige ressurser som er tilgjengelig for deg, samt hjelp til semesterregistering, på campus. Program for helgen finner du under. Faddere fra de ulike fakultetene vil være tilgjengelige og følge dere mellom bygningene.

Program for registreringshelgen

Alle studenter ønskes velkommen til å få nyttig informasjon om Studentweb, Canvas, semesteravgiften, timeplanen, utveksling, karriereveiledning etc, samt hjelp til å semesterregistrere seg. Både ansatte på Studentenes Informasjonstorg og eksisterende studenter vil gi dere informasjon, og være tilstede på datasalene for å hjelpe til med semesterregistreringen.

Denne helgen kan også alle som har bestilt studentkort på forhånd via fotoboks.nmbu.no hente sitt kort på Studentenes Informasjonstorg i første etasje i Ur-bygningen.

Lørdag 13. augustSøndag 14. august

Veterinær og Dyrepleier

Fakultet for Biovitenskap (BIOVIT)

Handelshøyskolen (HH)