ROM FOR HELHET!

Rom for helhet
Rom for helhetFoto: Rom for Helhet

En av fem studenter strever psykisk, er du en av dem? Da kan du delta i en gruppe der du får bruke kreative uttrykk til å gjøre en positiv forandring i ditt liv. Klikk på artikkelen for mer informasjon!

Gruppen vil møtes på NMBU tirsdager klokken 18.15-20.15 fra 19. sept. til 5. desember

Den blir ledet av Knut Omholt, kunstterapeut/-pedagog, førsteamanuensis. Det kreves ingen spesielle forutsetninger for å delta. Formålet er å aktivere dine egne helende krefter gjennom skapende prosesser.

Mer informasjon/Påmelding innen fredag 15. september: knut.omholt@nmbu.no, tlf. 97 59 22 52.

Ved hjelp av de uttrykk du lager, kan du bli kjent med deler av deg selv du ikke har hatt bevisst tilgang til.  Derved kan du forholde deg annerledes til dine vansker.

Det er gratis å delta. Prosjektet drives i samarbeid med Helsestasjonen for ungdom og studenter i Ås.