Gratulerer så mye til de nyvalgte ved Studentvalget vår 2017

Nyvalgte Studentvalget NMBU våren 2017
Nyvalgte Studentvalget NMBU våren 2017Foto: Sunniva P. Brajkovic

Her er resultatet av Studentvalget NMBU våren 2017! Sjekk dem ut da vel! VI ønsker dem lykke til med sin stilling og ser frem til et videre sammarbeid!

Da har valgresultatene kommet, og vi vil gratulere ny leder av Studentingets Arbeidsutvalg (AU), Jonas Wettre Thorsen og nestleder Hanne Berggreen. Vi ønsker å takke samtlige kandidater for en utrolig flott valgkampanje og pågangsmot. I år har vi slått alle rekorder, og nådd 27% på valgoppslutning! DETTE ER BEST I LANDET!

Til universitetsyret er Ole Johan Holtet og Sol Høgset våre nye representanter. Vi er utrolig glade for å kunne jobbe med dere et år til. Som vararepresentanter til Universitetsstyret Halvor H. Kongevold og Eva Bjelke Mørch.

Vi er utrolig stolte av å ha engasjert så mange studenter! Takk for at dere stemte, og masse lykke til på eksamen!