Ønsker din forening å tjene litt ekstra penger?

På Urbygningen vil det bli en ny ordning der det er ønskelig at studenter skal ha ansvaret for å rydde og holde orden på undervisningsrom. Det er første man til mølla for å melde forrenningen sin. Det er ønskelig med opptil 2 studenter. Dette kan og rulleres innad i foreninger etter avtale.

På Urbygningen vil det bli en ny ordning der det er ønskelig at studenter skal ha ansvaret for å rydde og holde orden på undervisningsrom. Det er første man til mølla for å melde foreningen sin.

Hvor ofte: 3-4 g i uken

Lønn: 180 per time

Søknadsfrist: Så fort som mulig.

Kontakt: Bård Martin Tollefsen baard.tollefsen@nmbu.no og Studenttingets Arbeidsutvalg studenttinget@nmbu.no  for mer informasjon.