Interessert i master eller PHD i utlandet uten studielån?

Aker Scholarship
Aker ScholarshipFoto: Aker Scholarship

Gikk du glipp av infomøtet? Fortvil ikke, bli med på møte 8. September kl. 17. Meld deg på her.

Aker Scholarship støtter master- og doktorgrader innenfor alle fagfelt ved ni av verdens ledende universiteter: Harvard, Caltech, MIT, Stanford, University of Pennsylvania, Oxford, Cambridge, Imperial College London og National University of Singapore (NUS). Stipendet er tilgjengelig for norske studenter innenfor alle fagområder.

Som Aker Scholar får du finansiering som supplerer andre støtteordninger. Du vil normalt ikke pådra deg studielån under oppholdet. Du vil også få viktig bistand i søknadsprosessene til universitetene som ofte kan være kompliserte.

Aker Scholarship tildeles studenter som er faglig sterke og som har et ønske om å bidra i samfunnet. Det er ingen forpliktelser ovenfor Aker og det stilles heller ingen krav til hva du skal jobbe med etter studiet.

Søknadsfristen for å søke stipendet er 18. september for studiestart høsten 2023.

Les mer om stipendprogrammet på Aker Scholarship sine nettsider. Aker scholarship-programmet har også en Facebook-side.

For mer info: www.akerscholarship.no eller send en epost til kontakt@akerscholarship.no

Fakta

Digitalt informasjonsmøte for NMBU-studenter 8. September kl 17. Meld deg på her.