Sommerjobb på Opptakskontoret

Av Trine Olstad

Opptakskontoret ved NMBU trenger nye medarbeidere for sommeren 2020.

Som saksbehandler på opptakskontoret vil du behandle søknader om opptak til studier ved NMBU, hovedsakelig grunnutdanningene (Samordna opptak).

Jobben innebærer også kontakt med søkere pr e-post og telefon, samt kontakt med Samordna opptak og videregående skoler.

Jobben krever nøyaktighet og struktur og at du har evnen til å sette deg inn i et komplekst regelverk på kort tid. Det er også viktig å være serviceinnstilt, kunne kommunisere godt på norsk og engelsk,  og ha godt humør og stå-på-vilje. Du må kunne jobbe store deler av sommeren og helst kunne begynne i slutten av mai.

Arbeidssted er campus Ås, lønn etter faste satser.

Dersom dette høres interessant ut, så send en kort søknad og CV til opptaksleder Mona Bye på mona.bye@nmbu.no

Dersom du har noen spørsmål, så ta gjerne kontakt på e-post eller telefon 67230112.

Søknadsfrist: 25/3.