Om stillingsannonsering ved NMBU

Av Håkan Vik

NMBU benytter Jobbnorge som totalleverandør i rekrutteringsprosessen. Stillinger blir lagt ut der og blir automatisk synlige på våre hjemmesider. Vi publiserer samtlige stillinger på NAV og på vår hjemmeside på LinkedIn. Vitenskapelige stillinger publiseres også på Forskning.no og de med engelsk utlysningstekst publiseres i tillegg på Euraxess

I 2018 har vi en avtale med university positions om at de publiserer samtlige vitenskapelige stillinger vi lyser ut i sitt nettverk. Stillinger med norsk utlysningstekst publiseres på de skandinaviske sidene og de med engelsk utlysningstekst publiseres også gjennom deres kanaler i Europa.

Fakultetene og enhetene kan publisere stillinger i andre kanaler dersom det er ønskelig. Annonsering bestilles fra POA v/Håkan Vik men kostnader for ekstra annonsering dekkes da av den enkelte enhet. Til høyre finner dere en liste over kanaler som jevnlig brukes av enheter på NMBU. Dersom dere savner noen eller har tips om andre kanaler som er relevante kan dere sende en e-post til Håkan Vik så oppdaterer han listen.