Bestillingsrutiner

Alle avtaler er gjort tilgjengelig via Avtalekatalogen - se pålogginginformasjon her

Datautstyr: 

For bestilling av PC, mobiler, nettbrett etc. bestilles via IT avdelingen.
Gå til NMBUs bestilingsskjema for "IT-equipement" (krever innlogging), logg inn med NMBU brukernavn og passord og klikk på "IT-equipment" for å registrere din bestilling.

Kontorrekvisita: 

Rammeavtale på leveranse av kontorrekvisita, kopipapir, kantinemateriell og rengjøringsprodukter via Lyreco.

Bestilling skal gjøres via UBW eHandel.
Merk at for å unngå ordregebyr på 250 kr må man bestille for over 1000 kr eks mva.
Går bestillingen ut innen kl 16.00 vil man få levert varene dagen etter.

Reise

Hotell, fly, tog og leiebil skal bestilles via Berg-Hansen webgate
Se informasjon om avtalen og veiledning for pålogging i Avtalekatalogen eller på informasjonssiden om Reise.

For busstransport gjelder egne bestillingsrutiner. 

For mer info om NMBUs Reisepolicy, se Personalhåndboken

For generell informasjon om reiser, forsikring, kredittkort, reiseforskudd m.m. se Økonomiavdelingens reiseinformasjon
Har du spørsmål, ta kontakt med Innkjøpsseksjonen.

 Trykksaker og visittkort

Merkur Grafisk AS er hovedleverandør på Generelle Trykksaker. For bestilling av visittkort, besøk leverandørens bestillingsportal for visittkort.
Andre bestillinger skal gjøres som fritekst via UBW ehandel.


For trykking av Phd avhandlinger gjelder egen avtale med Andvord Grafisk AS som skal benyttes når NMBU skal betale faktura.
Mer informasjon om avtalene finner du i Avtalearkivet.
 

Published 11. desember 2018 - 10:21 - Updated 14. januar 2021 - 11:20