Åpen Dag på NMBU 09. mars 2023

NMBU ønsker velkommen til fysisk og digital Åpen Dag den 9. mars 2023.

Denne dagen kan du få et unikt innblikk i studiehverdagen til våre studenter, bli kjent med våre syv fakulteter og få mer informasjon om våre bachelor- og masterprogrammer.

Vi gleder oss til å se deg

Vi gleder oss til å kunne ønske elever velkommen til fysisk Åpen Dag på NMBU. I løpet av dagen vil du som elev få mulighet til å få omvisning på campus, snakke med studentveiledere og studenter om studietilbud og studentlivet. Det blir gratis lunsj.

Denne dagen vil du få mulighet til å høre om studielivet på NMBU, høre om våre studieprogrammer, få delta på spennende fagforedag og bli med på omvisninger på campus og veterinærbygningen.

Dersom du ønsker å komme på Åpen Dag 2023 kan du melde deg på her.

Program ved besøk på NMBU

Programmet for deg som besøker oss på campus finner du her. Programmet kan lastes ned som pdf-fil.

Digitalt program

Digital Åpen Dag fra 19:00-21:00

På en egen nettportal vil NMBUs studier være presentert på egne digitale stander, bemannet med studentveiledere og studenter som du kan stille spørsmål via chat og videosamtaler.

I tillegg vil du bli bedre kjent med NMBU gjennom live studentpanelsamtale og digital omvisning av campus. Arrangementet vil være tilpasset elever i videregående, men også de som ønsker informasjon om masterstudier.

Program (endringer kan forekomme)

19:00    Rektor Curt Rice ønsker velkommen
19:15    Live studentpanel der du kan stille spørsmål
19:40    Vilde viser frem NMBU
20:00    Møt studentveiledere og studenter på deres digitale stander
21:00    Åpen Dag avsluttes

Dersom du ønsker å delta på den digitale dagen kan du melde din interesse her så sender vi deg en e-post med mer informasjon når det nærmer seg!

Les mer om studielivet på NMBU her!