Nytt tilbud: Studentmentorer

Av Johanne Høie Kolås

Studentmentorer ved REALTEK
Studentmentorer ved REALTEKFoto: NMBU

Møt REALTEKs studentmentorer! De er her for å hjelpe deg som medstudent hvis du har spørsmål, ikke finner deg til rette i studiene eller bare vil slå av en prat – og de har taushetsplikt.

Du kan nå oss i kontortiden på tirsdager kl. 10.15-12.00 på TF3-105b eller på e-post når som helst til studentmentor-realtek@nmbu.no.

Gjennom semesteret kommer vi til å sette opp studiegrupper/kollokvier som går på tvers av studieretningene. Disse vil foregå på onsdager kl. 10.15-12.00 på Hemsen. Hit kan du komme for en mer sosial studiestund eller for å danne kollokviegrupper. Vi kommer også til å dele den kommende ukas sosiale happeninger i en oversikt på REALTEK sin Instagram-konto, slik at det er lettere å finne fram i mylderet av ting som skjer på campus.

Vi håper dette blir et godt tilbud, og er klare for å ta imot alle spørsmål, store som små! Det kan også være kjekt å vite at vi har taushetsplikt!

Dette er studentmentorene:

Mats, 21 år, 1. året Geomatikk