Åpent møte om master i naturbasert reiseliv

Av Cathrine Glosli

Preikestolen, Lysefjorden.
Preikestolen, Lysefjorden. Foto: Shutterstock (Image-ID: 163322795)

Vurderer du å søke på masterstudiet i naturbasert reiseliv på NMBU? Vil du komme å få en smakebit på hva studiet og studentlivet på NMBU har å by på? Da har du muligheten fredag 15. mars.

Vi har bedt inn potensielle søkere fra andre studiesteder til studiebesøk, og NMBU-studenter er også hjertelig velkomne. Du får møte forelesere, studieveileder, og nåværende studenter.

Dato: 15. mars

Sted: S123, Sørhellinga

13.00VelkommenStian Stensland, leder programgruppa
Espen Arestøl, studieveileder
13.15Om NMBUstudentambassadør Emma Svendsen
13.30  Hvordan ser det naturbaserte reiselivet ut om 10 år?

Professor Peter Fredman

Masterprogrammet naturbasert reiseliv – studier, utvekslingsopphold og yrkesmuligheter

F.amanuensis Stian Stensland

Hvordan er det å være student på masterprogrammet og på NMBU?

Endre Hovland, 2.års masterstudent (Bachelorstudier i samfunnsfag, samt friluftsliv Norges idrettshøgskole)

Amanda Spillebrok D’Ancona, 1.års masterstudent (Bachelorstudier i reiseliv fra INN/Høgskolen Innlandet, Lillehammer)

15.00Omvising på Campus studentambassadør Emma Svendsen

Middag på kantina på Samfunnet (betales selv)

Sosialt med masterstudentene.
Studentrevy med foreningen Hunkatten, og fest på Samfunnet

Fakta

Les mer om studiet, yrkesmuligheter og opptakskrav på www.nmbu.no/reiseliv. Søknadsfrist 1. juni.