Varsel! SITRAP Årskonferanse 2021

Av Elin Børrud

photo
photoFoto: Martin Reigstad

SITRAP – årskonferanse 2021 holdes 20. oktober kl. 12.00 – 15.30 på Camus Ås. Temaet i år er barn og unges medvirkning i planlegging. Vi skal spesielt fokusere på hvilke behov som praksisfeltet har og hva dette krever av kompetansen til de vi utdanner. Hvordan skaffer man seg kompetanse i å involvere barn og unge i areal- og samfunnsutviklingen? Hvordan underviser vi i det?  Les mer:

Årskonferansen er den tredje i rekken. De tidligere årene har vi tatt opp studentaktiv læring og studentenes utbytte av problembaserte undervisningsopplegg og læringsbehov i lys av fremtidens krav til digital kompetanse.

Hvem kan delta?

Konferansen er åpen for alle som er interessert; dere som er opptatt av medvirkning i planlegging, av barn og unges rolle i utviklingen av en bærekraftig fremtid, eller dere som er opptatt av læringsaspektet i medvirkning og av undervisning i høyere utdanning.

Årets konferanse vil presentere SAMBED- prosjektet (samarbeid for bedre medvirkning i planlegging). Dette er et 3-årig prosjekt med støtte fra DIKU programmet Økt arbeidsrelevans i høyere utdanning.

Program og påmelding kommer - følg med!

For mer informasjon

Prosjektansvarlig: Elin Børrud elin.borrud@nmbu.no