Foredrag av Kristin Skogen Lund, administrerande direktør i NHO

Av Annette Alstadsæter

Kristin Skogen Lund
Kristin Skogen LundFoto: NHO

"Ti ting du må vite før du søker jobb"Sett av datoen: Onsdag 14.februar kl 12.15 i Festsalen, Urbygningen NMBU

Skatteforsk og Handelshøyskolen NMBU inviterer til foredrag av administrerande direktør i NHO, Kristin Skogen Lund:

Skogen Lund vil snakke om næringslivets kompetansebehov i foredraget "Ti ting du må vite før du søker jobb". Det er høve til å stille spørsmål.

Dette er høgaktuelt tema for både studentar og tilsette her ved NMBU.

Alle interesserte er velkomne!

"Kristin Skogen Lund har tidligere vært konserndirektør i Telenor, administrerende direktør i Aftenposten, konsernsjef i Scanpix Scandinavia og administrerende direktør og redaktør i nettportalen Scandinavia Online. Hun har hatt internasjonale lederstillinger i Unilever og Coca-Cola og vært eksportstipendiat ved ambassaden i Madrid. Skogen Lund er styremedlem i Ericsson, og har tidligere vært president i NHO og styremedlem i Orkla ASA. Hun har en MBA fra INSEAD og en Bachelor i International Studies and Business Administration fra University of Oregon."