Skaff deg internasjonal erfaring - søk utveksling!

Av Studieveileder Handelshøyskolen

KU Leuven
KU LeuvenFoto: KU Leuven

Handelshøyskolen har nylig inngått flere avtaler på attraktive studiesteder i Europa for flere av våre studieprogram. Berik din studietid med utveksling!

Handelshøyskolen har utvekslingsavtaler med høyt rangerte studiesteder både i Europa og resten av verden. Det er tilrettelagt for utveksling i alle studieprogrammene.

Elin Løkkebø profil

- Jeg angrer ikke et eneste sekund på at jeg dro på utveksling til Praha. Dette halvåret har jeg møtt mennesker fra hele verden, skapt minner for livet og lært utrolig masse om meg selv. Jeg vil anbefale alle å ta et semester i utlandet!

Elin Løkkebø, masterstudent på økonomi og administrasjon

Les mer om Elins og andre studenter sine erfaringer på bloggen her og nederst på denne siden.

Hvordan søke?

Frister:
Fristene for å søke utveksling er 1. februar for høstsemesteret eller vårsemesteret, eller hele studieåret. 15. september er resteopptak for vårsemesteret.

Hvordan søke:
Informasjon om søknadsprosessen