Lyst til å bli øvingslærer i januar?

Av Kateryna Krutskykh

Studenter ved Handelshøyskolen, NMBU
Studenter ved Handelshøyskolen, NMBUFoto: Shane Colvin

Handelshøyskolen har ledig stilling som øvingslærer i januar. Søknadsfrist: ASAP.

AOS130 Innføring i organisasjonsteori
Handelshøyskolen søker etter to øvingslærere til emnet AOS130 Innføring i organisasjonsteori. Emnet går annenhver dag fra 6. til 22. januar 2020.

Øvingslærerne vil bistå i forbindelse med emnets obligatoriske gruppearbeider. Totalt er det snakk om 6 dager med tre timer gruppearbeid for hver av dagene, totalt 18 timer. I tillegg kommer en god del før- og etterarbeid.

Krav til kvalifikasjoner: Bestått eksamen i AOS130 eller tilsvarende emne med god karakter (helst A eller B).

Søknad sendes til arild.waraas@nmbu og dag.yngve.dahle@nmbu.no. I søknaden må du enten legge ved karakterutskrift eller gi oss tillatelse til å sjekke dine karakterer i FS.