Markedsføringsteamet søker studenter fra samfunnsøkonomi

Av Kateryna Krutskykh

Har du lyst til å ha relevant arbeidserfaring ved siden av studiene, samtidig som at det koster deg lite å bidra? Markedsføringsteamet på Handelshøyskolen leter etter student fra samfunnsøkonomi til å være med i vårt team.

Arbeidsoppgaver går ut på å formidle hva som skjer på Handelshøyskolen og ditt studieprogram, oppdatere sosiale medier tilhørende fakultet og være et ansikt utad på vegne av Handelshøyskolen, NMBU.

Vi ønsker deg som:
- Er god på å ta initiativ
- Jobber godt selvstendig og i team
- Har erfaring med bruk av sosiale medier
- Og har lyst til å representere Handelshøyskolen utad

Vi kan tilby deg:
- Lønnet stilling
- Fleksibel arbeidstid (Ca. 2-4 timer i uken)
- Kreative og morsomme arbeidsoppgaver
- Og ikke minst nyttig erfaring fra å jobbe med markedsføring i en større organisasjon

Høres dette ut som noe for deg? Da kan du sende søknad til marte.sivertsen@nmbu.no. I søknaden vil vi at du skriver kort om deg selv og hva du kan bidra med, max ¾ dels side. Fristen er 8.februar og aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende etter søknadsfristen.