Informasjonsmøte om utveksling

Av Madeleine Sjøbrend

Frankrike er et populært studieland for studenter. Nå har NMBU opprettet en utvekslingsavtale med høyskolen Sciences Po Rennes. I Caen ligger en av høyskolens to campuser. Foto: www.shutterstock.com

Onsdag 17. oktober, klokken 12.15 arrangeres det informasjonsmøte om utveksling for studenter ved Handelshøyskolen.

Informasjonsmøtet retter seg mot alle bachelor- og masterstudenter ved Handelshøyskolen som kan tenke seg å reise på utveksling i løpet av studiet.

På møtet vil det bli gitt nærmere orientering om aktuelle utvekslingsavtaler, søknadsprosessen, hvilke semestre som det passer å reise ut og hvilke emner du kan velge i utlandet. Du får også møte noen økonomistudenter som har vært på utveksling tidligere og som forteller om sine erfaringer med oppholdet.

Dato: 17. oktober
Tid: 12.15-14.00
Sted: T401

Vi byr på pizza og brus og vil derfor vite hvor mange som kommer. Meld deg på her innen tirsdag 16. oktober klokken 14.00.

Informasjon om utveksling:

Velkommen!