Gjenforening på Vitenparken

Av Marte Skjerping

Vitenparken, NMBU Ås Campus
Vitenparken, NMBU Ås CampusFoto: Vitenparken

Som alumni fra NMBU får dere et spesielt tilbud fra Vitenparken Campus Ås på middager i forbindelse med samlinger og gjenforeningsselskaper. Ta kontakt med alumni@nmbu.no hvis dere ønsker å gjennomføre gjenforeningen her.

Vitenparken er kjent for den gode maten sin og for kjøkkensjef Hafsteinn Snæland. Han har tidligere jobbet på NOMA og Vaaghals og på Vitenparken spesialiserer han seg på sesongens råvarer og kortreist mat. Vitenparken ligger midt på Campus, like ved siden av Andedammen.

Til NMBU Alumni kan Vitenparken tilby:

• Treretters delemeny basert på sesongens råvarer: 490,- per kuvert (ordinært 550,-)
  • Drikkemeny basert på øl eller vin: 255,- Denne kan tilpasses med dyrere produkter ved ønske.

I tillegg får Alumniforeningen 10% rabatt på leie av lokaler for selskaper over 60 gjester.