Tettare samarbeid mellom NMBU og regionalt næringsliv på trappene

Av Kristine Løwe

Ser på moglegheiter for tettare kontakt mellom NMBU og regionalt næringsliv.

Førre veke var leiarar og studentar frå to av NMBUs institutt, Handelshøgskulen (HH) og Institutt for matematiske realfag og teknologi (IMT), inviterte til Refsnes Gods for møta med Moss Industri- og Næringsforeining (MIN).

Formålet for møtet var å sjå på moglegheiter for tettare samarbeid, og Næringsutvalget ved NMBU og NMBU Technology Transfer Office (TTO) var òg med på møtet.

«Eit nærare samarbeid mellom universitetet og Moss er spennande,» sa Minst leiar Widar Salbuwik til Byavisa Moss, som dekte møtet.

«Vi har gode kandidatar og trur nærare kontakt og eit samarbeid med næringslivet vil vera til gjensidig glede og nytte,» sa Jens Bengtsson, førsteamanuensis ved Handelshøgskulen NMBU til avisa.

Ole Gjølberg, professor ved Handelshøyskolen, fortel i etterkant av møtet at det ligg mange spennande moglegheiter i eit slikt samarbeid.

- Moss har tradisjonelt hatt ein stor prosessindustri, men no dukkar det opp heilt nye verksemder her og det er veldig mykje spennande på gang i regionen, seier han.

Eit tettare samarbeid med næringslivet i Mosseregionen kan mellom anna innebera samarbeid om masteroppgåver og forsking. Dette er eit av fleire initiativ for tettare samarbeid mellom universitetet og forskingsmiljøet på den eine sida, og regionalt næringsliv på den andre.

- Hos Handelshøgskulen NMBU blir det kvart år utdanna omlag 100 masterstudentar og like mange bachelorstudentar. Studentane våre gjennomfører ei omfattande forsking og utgreiing som ikkje har nokon geografiske grenser... Med ein betre kontakt mellom forskingsmiljøet og næringslivet kunne mange av mastrane hatt relevans. Studentane er heilt opne for å stilla opp for regionalt næringsliv med tanke på analysar og utgreiingar, sa Gjølberg nyleg til magasinet «Næringsliv i Østfold og Follo».

- Vi har òg ein stab på cirka 50 personar som kan stilla opp og gjera store og små utgreiingar for næringslivet. Fram til no har vi likevel vore for dårlege til å knyta desse kontaktane, både innan industri, service og det offentlege. Dette er i ferd med å snu. Handelshøgskulen er mellom anna i ferd med å utvikla eit samarbeid med næringsforeininga i Moss. Vi skal møtast utover hausten for å sjå om det er ting vi kan gjera saman, sa Gjølberg i same høve.

MIN har samlet presentasjonene fra møtet på Refsnes Gods her.

Denne artikkelen er omsett til nynorsk:

Tettere samarbeid mellom NMBU og regionalt næringsliv på trappene

Ser på muligheter for tettere kontakt mellom NMBU og regionalt næringsliv.